Thursday 2 November 2017

Ak74 Aksjeopsjoner


Buttstock og Hardware. RTG Parts LLC har vært familieeid og operert siden etableringen i 1999. RTG Parts ble etablert for å gi økt kunde tilgang til toppkvalitets militære overskuddsdele, magasiner og tilbehør. Vi er stolte over å kunne tilby en omfattende oversikt over sjeldne og uvanlige varer så vel som å velge ny produksjon av amerikanske produserte deler RTG Parts er forpliktet til å holde prisene lave samtidig som vi opprettholder et høyt kundeservice. Vi tror at vi tilbyr den beste kombinasjonen av verdi og kvalitet funnet hvor som helst i skytevåpenet.307 675 1191 931 Frank St Sheridan , WY 82801.Copyright 2014-2017 RTG Parts LLC Alle priser er i USD. Web Design Cognecy. Global Message. By å få tilgang til noen av tjenester og produkter som tilbys, har du lest, godkjent, bekreftet og bekreftet alle betingelsene i Terms of Bruk og til alle våre fraskudd og fraskrivelser under Du er minst 18 år. Alle varer som selges på, er kun for Airsoft-spillformål. Alle salgstransaksjoner er fullført i California i henhold til California lov og forskrifter All frakt skjer via kjøpervalgte betalte transportører i California Hvis det er tvist om eller involverer tjenester eller produkter som tilbys, er du enig i at tvisten skal være underlagt lovgivningen i staten California, USA, uten hensyn til lovbestemmelser, og du er enig i eksklusiv personlig jurisdiksjon og sted i staten og føderale domstoler i USA som er lokalisert i California, er Alhambra-kjøperen påtar seg fullt ansvar for alle forpliktelser, skader, skader, modifikasjoner gjort på produkter, kjøperens lokale lover, kjøperens lokale bestemmelser og eierskap til Airsoft-replikaer. Du vil ikke holde Inc sine eiere, tilknyttede selskaper eller ansatte ansvarlige for eventuelle rettssaker, forpliktelser, skader, straffer, krav eller andre forpliktelser. forårsaket av eierskapet til Airsoft-replikene Alle Airsoft-replikaer er solgt med en lys oransje tips for å overholde føderal lov og forskrift Inc vil ikke være ansvarlig for skader og skader forårsaket av feil bruk, brukerfeil, galne stunts, manglende tilsyn med voksne eller forsettlig uvitenhet for risiko. Prissetting, spesifikasjon, tilgjengelighet og spesielle kampanjer kan endres uten varsel. Vennligst besøk vår garanti og ansvarsfraskrivelse sider for mer informasjon Alt innhold kan endres uten forutgående varsel Merkede varemerker og merker tilhører deres respektive eiere. Se Full Disclaimer. Originally Postet Av Aeromat209 Sjekk ut innlegget fra FAC av decked out AK-74 Han vurderinger 2 mapper fra Mako-gruppen laget for Israelli-militæret. De er begge rockfaste utøvere. Jeg kjøpte den polyen som er Nato-lengde og er veldig solid Mine selges til 144 og har en flott justerbar kinnstigerør og skjegg støtfanger. en opp i fremtiden. I det blinde kongerike er den enøyne mannen en konge. God dømmekraft kommer fra erfaring, og mye av det kommer fra dårlig judgeme nt. Posted 7 24 2011 9 40 11 AM EDT. Originally Postet Av Liquidmetal. Originally Postet Av Aeromat209 Sjekk ut innlegget av FAC av decked out AK-74 Han vurderinger 2 mapper fra Mako-gruppen laget for Israelli Military De er begge rock solid performers Jeg kjøpte den poly som er Nato lengde og er veldig solid Mine selges for 144 og har en flott justerbar kinn riser og skjegg støtfanger pad. Jeg definitivt liker det lageret kan plukke opp i fremtiden. Jeg fikk Mako lager og kutt det ned til Warszawas lengde. Det fungerer mye bedre nå, jeg liker det mye bedre enn en ACE-foldeavdeling. Jeg hadde også den rumenske aksjen, men dette er mye bedre. Det virker også bra med den adjutable kinnestøtten til bruk med et omfang. Opprinnelig postet av crashlanding. Originally Postet av Dawg180 Søk etter en Beryl polsk sidefolder på GUnbroker - det er en fyr som selger dem for arounf 160 og de er en dråpe på lager som Tatnal Romanian E German, men ergonomien er langt bedre. Sannsynligvis det beste utsolgt der for noen år siden da de var vanskelige å få de, gikk de til 250.Solar Tactical hadde dem for en stund, en av mine favoritter, solid lås opp som en rumensk trådmappe, ingen vinkling i det hele tatt, veldig behagelig å skyte, bare nedside, de låser ikke i lukket stilling, men det gjør det for rask åpning. En annen ting, i lukket stilling, er det vanskelig å vri selgeren i brannposisjonen denne sitter på en bulgarsk 74 bygge et mål blank a. Den ikke-låsende i foldet stilling er ikke for mye av et problem på grunn av våren i mekanismen som holder den i lukket stilling. Hvis du ser på vårmekanismen, er det en semi-låst enhet som holder den fra flopping open. I er enig i at det er lett å ordne sikkerheten, men det er ganske mange alternativer for erstatningssikkerhet som overvinne dette, og jeg vil fortsatt ta Beryl-aksjen over den tyske rumensk-trådmappen - faktisk gjorde jeg det, jeg har to beryler lager og ble kvitt min Romy wire mapper noen gang siden. Jeg lover troskap til det ideelle forlatt oss av menn som er klokere enn jeg, og har å tenke på å gi sine barn muligheten til å være fri. Originalt sendt av freedomgotanAK. Originally Postet av Dawg180 Søk etter en Beryl polsk sidemappe på GUnbroker - det er en fyr som selger dem for arounf 160, og de er en dråpe på lager som Tatnal Romanian E German, men ergonomien er langt bedre. Sannsynligvis den beste aksjen der ute, for noen år siden da de var vanskelige å få de, skulle de 250. Stor lager ingen permanente modifikasjoner Fikk en på min SAR3 nå. De få jeg har sett på gunbroker, ligner på deg. Må gjøre mods til riflet, som kanskje å endre kutte tang jeg kunne være feil. Originally Posted By theprofessional Er det noen som kjører Bulgarsk K-var Side-folding AK-katt 251 side 1.Hvis du ser på det som et alternativ for min bulgarske AK-74 før jeg kom over den Beryl-polske sidemappen i denne tråden, ser Beryl lager renere ut, og brukerens vurderinger påvirker m e å gå på den måten for ikke å nevne det billigere hvis man kan bli funnet. Imidlertid har den mangel på meg mot den bulgarske K-var-siden-mappen. Fra det jeg forstår dette arbeidet, legger de bare noe som en og en halv og en til LOP Ikke min kopp te fordi jeg foretrekker Warszawa lengde. Originally Postet av theprofessional. Originally Postet av freedomgotanAK. Originally Postet av Dawg180 Søk etter en Beryl polsk sidemappe på GUnbroker - det er en fyr som selger dem for arounf 160 og de er en dråpe på lager som Tatnal Romanian E German, men ergonomien er langt bedre. Sannsynligvis den beste aksjen der ute, for noen år siden da de var vanskelige å få de, skulle de gå til 250.Stor lager ingen permanente modifikasjoner Fikk en på min SAR3 nå. Få Jeg har sett på gunbroker ligner deg. Må gjøre mods til riflet, som kanskje å endre kutte tangen jeg kunne være feil. Ingen modifikasjon nødvendig Slips i tang akkurat som en vanlig lager. Originally Posted By crashlanding. Originally Pos Ted Av theprofessional. Originally Postet av freedomgotanAK. Originally Postet av Dawg180 Søk etter en Beryl polsk sidemappe på GUnbroker - det er en fyr som selger dem for arounf 160 og de er en dråpe på lager som Tatnal Romanian E German, men ergonomien er enormt overlegen Sannsynligvis den beste aksjen der ute, for noen år siden da de var vanskelige å få de, skulle de gå til 250. Stort lager ingen permanente modifikasjoner Fikk en på min SAR3 nå. De få jeg har sett på gunbroker, ligner på deg, må gjøre Mods til geværet, som kanskje å endre kutte tang jeg kunne være feil. Ingen modifikasjon nødvendig Slips i tang akkurat som en vanlig stock. now mine planer har endret. for prisen på en ACE oppsett, kan man få en beryl lager og Ikke nødt til å hogge tang. Enhver annen har bilder av deres installert. Det er ingen endringer i været, det er ingen endringer i meg. JJ Cale. Any piratstabbing er en god piratstabbing - USMC6177.Originally Postet av C1 Ønsker en mappe , men du vil ikke modta deg AK AK Få de rumensk ledningene eller polske Beryl-foldingslagene. Men hvis du ikke har det gøy å kutte av den bakre trunnionstangen, fikk ACE noen blokker, hengsler og aksjer. Men hvis du fikk penger og en dyktig smith, så var den russiske bulgarske polymeren folding aksjer er shizzit. What er går rate for en smith å gjøre install. With noen limbering opp, daglig praksis og litt Astroglide bør du kunne få en 1-liters opp endetarmen. Det er det jeg gjorde - swingset. Originally Postet av dskeet. Originally Postet av BillythePoet. Originally Postet av C1 Ønsker en mappe, men du vil ikke mod din AK Få den rumensk ledning eller polske Beryl folding aksjer Men, hvis du ikke tankene å kutte av bakre trunnion stock tang, ACE har noen blokker, hengsler og aksjer. Men hvis du har penger og en dyktig smith, er den russiske bulgarske polymersiden folding aksjer shizzit. What er prisen for en smith å gjøre installasjonen. Jeg antar 325 for en trekant mappe er ikke ledig. Sendt Via Mo bile. With noen limbering opp, daglig praksis og litt Astroglide bør du kunne få en 1-liters opp endetarmen. Det er det jeg gjorde - swingset.

No comments:

Post a Comment