Thursday 16 November 2017

3 System Handel


Forex Swing Trading Strategy 1 1-2-3 Swing Trading System. 123 Forex trading system er et veldig enkelt sving forex trading system som mange swing handelsfolk vil definitivt finne det mye lettere sammenlignet med andre mye mer avanserte swing trading strategier og systemer. 1-2-3 trading system fungerer ved å identifisere områder av støtte og motstand som dannes som markedet er trending og handler er angitt på pause av disse støtten eller resistens nivåer. Timeframes 1 time og over. Indikatorer Du kan bruke 100 Pris Action eller legg til noen få indikatorer for å filtrere dine handler, for eksempel MACD. Currency Par Any. a Plasser en SELGSTOPP-bestilling 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopptap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjenestemål skal plasseres på 3 ganger stoppavstandsavstanden. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. How å administrere dine handler. Det følgende er noen teknikker på hvordan Du kan administrere dine handler som er i profitt. Hvis handelen din er i fortjeneste etter beløp som er risikert, kan du vurdere å flytte ditt stoppfall til break-even. if din handel er i fortjeneste med mer enn 2 ganger mengden risiko, flytte ditt stoppfall å låse i fortjeneste lik det beløpet som risikeres i begynnelsen. Hvis handelen din er i profitt med det beløpet som er risikert, kan du vurdere å lukke halvparten av din handelsposisjon og flytte stoppet for å bryte - selv så hva som skjer, i det minste har du noen fortjeneste og la resten av stillingen løpe for å se om den treffes for å ta overskuddsmål. En solid svinghandelsstrategi basert på solid trading fundamentals of support and resistance trading som er enkelt å forstå og implementere av nybegynnere. når støtte - eller motstandsnivåene er brutt i en pent trending markering t eller et marked som nettopp har begynt på en ny trend, er prisbevegelsen vanligvis eksplosiv og fortjenestemålene rammes raskt. Du kan bruke bare prishandlinger for å komme inn i handler eller 1 eller 2 forexindikatorer, spesielt MACD for å filtrere handelsoppføringene dine. stop tap avstander er ofte store og posisjonen størrelser må beregnes for å få din trading risiko til et passende nivå som per din risikostyring plan. the 1-2-3 swing trading system utfører dårlig i et sidelengs trend markedet. gi et svar Avbryt Svar. Hvis du vil bytte til live, kan dette være den viktigste nettsiden du noen gang har landet på. Har du slitt igjen og igjen for å gjøre handel vellykket Hvis du har det du ikke er alene, sliter de fleste handelsmenn i mange år før de endelig finne suksess. Det er ingenting å skamme seg over fordi markedene er veldig vanskelig å mestre og det tar mange års erfaring å bli dyktig nok til å ta fortjeneste fra markedet på en konsekvent basis. Min navn er Casey Stubbs Jeg er den grunnlegger av Winners Edge Trading, et handelsutdanningsnettsted Jeg er handelsmann akkurat som deg Det faktum at jeg kjører en fancy nettside, burde ikke være noe for deg. Det som betyr noe for deg er at jeg har utviklet et handelssystem som gir resultater, noe som kan bli lært til andre mennesker akkurat som deg som kan bruke det systemet for å skape rask vekst i kontoen. Jeg har vært i skoene dine fordi jeg sliter med å bli vellykket i mange år før jeg endelig fant ut hvordan man skal mestre markedene. Det var lang smertefullt reise på vei til lønnsom handel, men det måtte ikke være, hvis bare jeg kunne ha funnet ut noen få enkle triks underveis. Jeg ville ha reddet meg mye smerte og lidelse. Det er to massive problemer som stopper Gjennomsnittlig Trader fra Trading Success. The First Major Problem. There er ingen god informasjon på nettet om handel vellykket. Jeg mener ingen, nada, zilch, zip, null det er som et svart hull for nyttig informasjon når det gjelder handel med hell, har jeg prøvde alt så jeg vet. Det er mye informasjon, men jeg sa god informasjon. Det meste av det du får, blir lagt ut av markedsførere som prøver å selge ting, og de er ikke engang vellykkede handelsfolk. Så å finne litt god info på nettet er som finne en nål i en høstack. Det andre store problemet. Det er at de fleste handelsfolk er deres egen verste fiende. De hopper fra strategi til strategi, og de har ingen handelsdisiplin. Jeg må gi dem kreditt for å prøve selv, jeg har snakket med handelsmenn som har lykkes med å jobbe gjennom dette i 3 år, 5 år og til og med 10 år kan jeg forholde seg til det Og hvis det er deg, føler jeg for deg fordi jeg har vært der. Jeg vil også oppfordre deg til at arbeidet ditt ikke har vært forglemmelig og du kan slå den rundt og handle vellykket. Etter mange år med å feile, snublet jeg til slutt på en metode som faktisk fungerer. Du ser nøkkelen jeg oppdaget, er at handel ikke bare er en ting. Det er ikke bare inngangsmetoder, eller stopper tap plassering eller pengestyring eller til og med tradin g psykologi. Det er en kombinasjon av alt kombinert Det er derfor handel er så vanskelig, fordi selv om lesingskjemaer og teknisk analyse er relativt enkle, kombinerer alle ferdighetssettene sammen det som gjør handel så utfordrende. I tillegg må man kombinere mange ferdigheter sammen. Den gjennomsnittlige detaljhandler har mange andre ting som virker mot dem. Mangel på trading tools. Battling market makers. Lack of experience. Lagere markedsutførelse. Mangel på innsiden informasjon. Insufficient capital. Pack of education. You se det er ikke rart at den gjennomsnittlige næringsdrivende vil slite og da bli frustrert og avslutte. Det er en ekte tragedie når en handelsmann slutter før han har sitt fulle potensial. Det er så mye profittpotensial å være, og likevel virker det så langt ute for den gjennomsnittlige handelsmannen. Jeg ville for å hjelpe handelsmenn å overvinne samme smerte og lidelse og forlegenhet som jeg gikk gjennom. Du ser det er vanligvis bare en liten feil som holder deg tilbake, og når du regner med det, se resultater som du aldri har drømt om, var mulig. Det er grunnen til at jeg har kommet opp med Strike 3 0-handelssystemet, for å gi nye og mislykkede handelsmenn en måte å tjene på markedene på kort tid. Hvorvidt du er en ny handelsmann har slått i årevis, vil Strike 3 0 gi deg akkurat det du trenger for å lykkes i din handel. Jeg har jobbet de siste syv årene for å finjustere dette systemet som gjør det mulig for enhver næringsdrivende å oppleve suksess I løpet av de syv årene har jeg trent mer enn 3000 handelsmenn til å navigere i markedene og gjøre markedet enklere for dem. Og ikke bare har jeg opprettet Strike 3 0-handelssystemet. Jeg har samlet systemet i en pakke som inkluderer verktøyutdanningstrening det er en komplett omfattende måte for handelsmenn å bli vellykket. Så Strike 3 0 er ikke bare en handelsstrategi, det er et komplett system som er utviklet for å hjelpe enhver handelsmann å overvinne hindringen for handelssuksess i markedene. vil vise deg kraften i en arbeidsstrategi i dine hender. I stedet for å fortelle deg hvor flott systemet er, la systemet snakke for seg selv, og jeg vil vise deg nøyaktig hva streiken gjør. Systemet har faktisk fire typer oppsett noe som betyr at du kan få handel under enhver form for markedssituasjon, uansett om det er en reversering eller at systemet har trades available. Sammen med de fire oppsettene, plasserer det faktisk alle typer handelsfolk, uansett om du er en korttidshandler per dag handelsmann eller en langsiktig handelsmann eller svinghandler, fungerer Strike 3 0-oppsettene godt for dem alle. Oppsettene arbeider på hver tidsramme som ytterligere imøtekommer spesifikke tradertyper, vi gjør dette fordi vi vet at hver handelsmann er annerledes og vi ønsker å sørg for at det var å komme ut for å hjelpe alle handlende og ikke bare et fåtall. Dette kan være den viktigste delen av streiken 3 0.Vi har et verktøy for styring av penger som sørger for at du klarer risikoen din riktig. De fleste handelsfolk støper st dilemma er disiplin og lærer hvordan de skal administrere pengene sine riktig. Dette verktøyet har disiplinen innebygd, så du trenger å bekymre deg for at det ikke er noe verre enn å handle godt i flere måneder, og å miste alle gevinster i et øyeblikk av svakhet fordi du ikke gjorde det har riktig disiplin nå trenger du aldri å bekymre deg for det igjen. Trening av videoer slik at du virkelig forstår alt. Det er et videoopplæringskurs inkludert, som viser deg hvordan du bruker alle verktøyene. Pluss det forklarer nøyaktig at du handler alle for oppsett Vi trener deg i den viktigste utdanningen som er tilgjengelig som vil hjelpe deg å forstå handel med markedene så raskt som mulig. Vi lærer også viktige aspekter ved å skape en handelsplan og strategier for styring av penger. Vi gjør dette slik at du forstår nøyaktig hva du trenger for å gjør det ikke lurer på om du gjør det rette. Var det for deg, enten du er nybegynner eller handelsproff, slik at ingen blir etterlatt. Pluk mye mye mer. Quizzer for trening s Hver handel har en quiz som du må ta som vil hjelpe deg å virkelig forstå at informasjonen blir presentert, det kommer til å være kritisk for at du forstår for trading suksess, vi har en quiz på slutten av hver leksjon som virkelig hjelper deg med å forstå hva som foregår. Spread Tool Vi har spredningsverktøyet som hjelper deg å se om spreads er galte, slik at du ikke blir brent på dårlige sprekker som noen ganger meglerne vil prøve utbredt for å ta handler bort fra handelsmenn. Broker Anbefalinger Vi har megler anbefalinger vi viser deg hvordan du får tilgang til den beste nyhetshandler megleren som vil øke fortjenesten din hvorfor den beste megleren er virkelig viktig. Og det er det Den komplette Strike 3 0 Metoden. Jeg er sikker på at du lurer på hva kommer til å koste deg å komme inn i disse verktøyene. Jeg vil starte med å fortelle deg at det er lett verdt 500 en måned fordi vi gjennomsnittlig 50 pips om dagen med Strike 3 0 Og på et standardparti ville det være 500 om dagen som ville enkelt rettferdiggjøre 500 per månedskostnad for å få tilgang til Strike 3 0. Men fordi alle ikke handler standard mye, vil vi gjøre dette rimelig så du vil ikke betale det. Strike 3 0 trading verktøy med for oppsett multi-trend utmattelsen sperrer nivåene i skanneren alene uten at noen av de andre komponentene har solgt for 2997 tidligere. Videokurset som inneholder over 15 videoer og spørrekonkurranser som lærer deg alt fra hvordan du bruker våre verktøy hvordan vi handler våre handelsstrategier hvordan sette opp en handelsplan og hvordan og og flere strategier og teknikker for pengestyring er verdt 9997. Hvem vil gjøre det til en verdi på ca 13.000, eller hvis du brøt det ned i månedlige utbetalinger over et år som ville være 1083 per måned over 12 betalinger. selvfølgelig vil jeg ikke belaste deg 1083 per måned for Strike 3 0 I en begrenset periode vil jeg bare droppe prisen radikalt for å få så mange handlende som mulig med Strike 3 0. Hvis du handler akkurat nå, går det å koste deg bare 39 per måned. Ja, det er en hastighet på omtrent 1 av hva Strike 3 0 er verdt, men vi ønsker å få det i hendene så snart som mulig for å hindre deg i å gjøre noe mer handelskatastrofer. Den prisen har ikke vunnet sist. Vi har for tiden 741 Strike 3 0 medlemmer. Når vi kommer til 1000 medlemmer, måtte vi ansette ekstra støtte for å sikre at hvert medlem får det høyeste servicenivået vi trenger hvert medlem mottar Så når jeg kommer til 1000 medlemmer skal jeg ha å øke prisen dramatisk på den tiden. Så spesialtilbudet på 39 i måneden kommer bare til å være tilgjengelig i en begrenset periode og medlemskap selger raskt, slik at du vil ønske å dra nytte av dette tilbudet med en gang. Bonus 1 Beste måten å hjelpe deg med å handle for å leve, er å lære deg selv. Den første bonusen er det levende handelsrommet som er mandag til fredag ​​klokka 08.00 Østtid Ikke bare vil jeg være i rommet undervisning, jeg vil være i trading room trading. Jeg vil vise deg mine diagrammer og du kan se mine bransjer ser meg som jeg handler, bor rett foran deg, og se på meg er den beste måten å lære deg på, og jeg viser alt jeg er åpen og ærlig veldig gjennomsiktig som er sjelden i Forex utdanning fellesskap. Pluss inkludert i den bonusen er alle opptak av live treningsøktene, slik at hvis du ikke kan delta i live, vil du kunne lære på egen hånd. Vi har 741 medlemmer akkurat nå, så det betyr at du får mye hjelp og støtte fra handelssamfunnet don t handle alene, lær fra andre som kan hjelpe i vår Strike 3 0 handelssamfunnet er alltid villig til å hjelpe til med andre handelsfolk. Jeg tar 970 en time til å konsultere en på en handelsutdanning, så med denne bonusen får du over 35 timer i uken med meg leve undervisning og trening som er en verdi på 33.950 per måned Og du får det inkludert som en bonus for en begrenset periode only. Bonus 2 E-posthandel Hjelp og teknisk support. Hjelp er bare en e-post unna Uansett om du trenger hjelp med å bruke verktøyene eller bidra til å lære å handle med suksess eller hvis du ikke forstår et bestemt sett. Jeg er ikke vellykket med mindre du er vellykket som er mitt mål, vil du aldri føle deg alene eller glemt med Strike 3 0.Email Brukerstøtte til en live trading profesjonell har en verdi på 500 per måned, men det er inkludert Strike 3 0 nå som en bonus. Bonus 3 Vi legger til 3 spesielle Trading Reports. Special Report No 1 6 enkle måter å handle ved hjelp av pris action. Most folk don ikke klar over at prisen er den største indikatoren, og vi bruker prishandling i alle våre strategier for å gi oss en handelskant. I denne veiledningen tar vi en dybde i prishandling for å vise deg hvordan du blir ekspert når du ser på pris og vet nøyaktig tid til å gå inn i en handel, noe som potensielt kan legge mye til bunnlinjen. Spesialrapport nr. 2 Traders tenkemåte, en nøkkel for å låse opp hele potensialet. Alle vet at handel kan gi en inntektskilde og kan til og med potensielt skape rikdom, men Det største problemet ligger i fellene vi setter for oss selv i våre sinn. Denne spesielle rapporten lærer deg hvordan du skaper en handelsmenns tankegang som vil eliminere frykt og gjøre tankene dine et verktøy for verdiskaping. Spesiell rapport nr. 3 Hvordan tjene penger med Carry Handel. Bæren er en enkel handel som kan brukes med minimal ekstra arbeid og krefter. Denne spesielle handelen kan imidlertid være ekstremt effektiv for å skape en ekstra kilde til handelsfond. Vi lærer trinnvis hvordan du bygger din egen bærehandelsstrategi for å ansette i dag . Hver av PDF-veiledningene selger Separat på 497 til deg i det neste året, så det er totalt 3000 av ekstra handelsverktøy, ditt gratis For en begrenset tid. For alvorlige forhandlere Only. All dette for 39 per måned, som er totalt av 358 av den opprinnelige prisen en 90 rabatt. Dette er kun for ekstremt begrenset tid. Dette er prisen skal øke så snart jeg krysser over 1000-medlemskretsen. Jeg ville forsikre meg om at jeg kunne holde størrelsen håndterbar, så jeg kan svare på alle spørsmål du måtte ha. Jeg tror virkelig ikke at dette skal vare lenge, vi har solgt raskt allerede, og jeg har lagt til de 3 bonusene verdt 35.941, så jeg ville bli sjokkert hvis vi ikke krysser det nivået med en gang. Hvis du bli med i programmet og du lager 3 vinnende tra des med kontoen din ved hjelp av våre strategier under live trening og du har minst en 500 konto du vil gjøre, vil du enkelt dekke kostnadene for Strike 3 0.Så du må handle raskt hvis du vil lære hvordan du kan handle for en lever og vokse kontoen din raskt. 3 Duck s Trading System. Et enkelt system som vil forbedre deg handel Av Andy Perry Captain Currency. En sunn fornuft tilnærming til prisobservasjon. Kjøp når prisene går høyere og selger når prisene går lavere I et nøtteskall dette er mitt mål når jeg handler forexmarkedet. Men ovennevnte uttalelse om å kjøpe når prisene går høyere eller selger når prisene går lavere, kan være for brede og derfor kan det være behov for noen retningslinjer og regler, det er her 3 Duck s Trading System kommer inn i spillet Systemet vil hjelpe deg med å identifisere kjøpsmuligheter i retning av den siste opptrenden og salgsmuligheter i retning av den siste downtrend. Dukket i tittelen kommer fra ordtaket til å ha al Jeg har en dukke som har et uttrykk som betyr å ha alt i riktig rekkefølge. Det er tre ender, den første anden vil hjelpe deg med å identifisere den siste opp - eller nedtrenden. Den andre anden bidrar til å bekrefte trenden og trenden vil bidra til å identifisere kjøp eller salg av muligheter i retning av trenden. Dette systemet innebærer å bruke tre forskjellige tidsrammer, en 4 timers diagram første anke, en 1 timers diagram andre and og en 5 min diagram tredje anke. anvendt på alle tre tidsrammer Det er det jeg kaller å holde det enkelt. Steg 1 - Den første andden. Det første vi må gjøre er å se på vårt største tidsramme 4 timers diagram og se om nåværende priser er over eller under 60 sma Fra dette diagrammet kan vi se at nåværende pris er over 60 sma. Dette forteller oss at vi kanskje ser for å kjøpe. Steg 2 - Den andre andden. Den andre tingen vi trenger å gjøre er å gå ned til vårt 1 timers diagram. Vi må se Nåværende pris over 60 sma på dette diagrammet, t Han gir oss bekreftelse. Viktig Hvis dagens pris skulle ligge under 60 sma på dette diagrammet, kunne vi ikke gå videre til trinn 3. Steg 3 - Den tredje anda. Fra trinn 1 og 2 må nåværende priser være over 60 sma s på hvert diagram Vi er nå på 5 min diagrammet og vi ønsker å kjøpe når pris krysser over 60 sma For ekstra bekreftelse bør vi la prisene bryte den siste høyden på 5 min diagrammet Dette vil bety at prisene vil være over deres 60 sma på alle 3 tidsrammer, derfor er alle 3 eendene lined up in the same direction. Stop-Losses Dette er hvor du kan gjøre dette systemet ditt eget Hvis du er en kortsiktig handler, vil du kanskje sette stopp - tap under lows på 5 min eller 1 timers diagram Hvis du er mer av en posisjonshandler, kan du ønske å sette stoppet ditt over et lavt på 4-timers diagrammet. Du kan også bruke et fast stopp-tap, kanskje 25 -30 pips eller mer fra oppføring Alt avhenger av hvilken type handelsmann du er, så du bestemmer deg Hvis du er en langsiktig handelsmann eller investor, s system kan hjelpe deg med å få et godt inngangspunkt i markedet. Et annet triks som kan hjelpe deg med å bevare kapital, hvis du kjøper og prisene kommer tilbake under 5 min. 60 sma med 10 pips, ikke et godt tegn, kan du kutte tapene dine kort før stoppet ditt, men hvis du er en langsiktig handler, kan dette ikke være en stor avtale for deg. Mål Samme igjen, avhenger av hvilken type handelsmann du er, men målet kan være støtte eller motstandsnivåer. Sammendrag Ovennevnte eksempel var utført da eur usd var trading høyere så åpenbart vi hvor vi kjøpte - systemet fungerer like bra for salgsmuligheter, bare se etter at prisene ligger under 60 sm på alle tre tidsrammer, begynner med trinn 1 igjen Jeg liker dette systemet mye fordi det ikke forsøker å gjette markederbevegelsene og plukke topper og bunner. Systemet forteller deg raskt til å være kjøper eller selger. Det er et godt ærlig system som prøver å følge priser. Dette systemet fungerer bedre på valutapar slik som Eur Usd og Gbp Usd, men det er det ikke hing hindrer deg i å plotte dette systemet på noen par, men som vi vet, fungerer noen par forskjellig fra andre. Den beste tiden jeg fant for handel med dette systemet, er europeiske og amerikanske økter. Jeg liker å bruke dette systemet som en guide i tillegg til min egen markedskunnskap Vær forsiktig med å se hva som foregår rundt deg - økonomiske nyutgivelser, helligdager etc. God Luck med 3 Duck s Trading System. eBok for 3 Duck s Trading System er nå tilgjengelig. For å få din gratis kopi av eBok, Email Emne ebook. Informasjon på disse sidene inneholder fremadrettede uttalelser som involverer risiko og usikkerhet Markeder og instrumenter profilert på denne siden er kun til informasjonsformål og bør på ingen måte komme over som en anbefaling om å kjøpe eller selge i disse verdipapirene. Du bør gjøre Din egen grundig forskning før du tar noen investeringsbeslutninger. FXStreet garanterer på ingen måte at denne informasjonen er fri for feil, feil eller vesentlige feilinformasjon. Det garanterer heller ikke deg ved denne informasjonen er av rettidig karakter Investering i Forex innebærer stor risiko, inkludert tap av hele eller deler av investeringen, samt følelsesmessig nød Alle risikoer, tap og kostnader forbundet med investering, inkludert total tap av rektor , er ditt ansvar.

No comments:

Post a Comment